18.01.2015 15:02

20. kapitola

"Ešte koľko času nám zostáva?" pýta sa Rebeka sama seba a oznamuje: "Ešte 11minút. Zatiaľ sa toľko stať nemôže. Čo to počujem? Pomóc?" "Áno. Aj ja to počujem. No nie! Veď to je hlas spolužiačky Sašky. Poďme za hlasom. Ale teraz sa vzdialil. Au! Moja hlava. Vždy nie čo predpovie. Hej vidíte to tiež? Vidím, že som v aute so Sašou a dvoma chlapmi. Sú na ňu zlí. Ona je zaviazaná. Práve jej jeden zalepil ústa." cíti Tara. "Ty máš vidinu. Sašu niekto uniesol. Ideme do akcie." povedala Zuza. "PREMENA NA VÍLU!!!" zakričali spolu hľadali auto. Keď ho Ally našla Tara rozdelila úlohy: "Ak si nás všimnú Rebeka a Ally sa o nich postarajú aj bez moci. Ja rozviažem Sašu a Zuza mi bude pomáhať. A keď dám znamenie, mrknem okom, príde Ally pomôcť mne a Zuze s Sašou Rebeka kým odídeme bude ešte zabávať mužov. Ideme na to!" Ally otvorila dvere vzadu na aute. Tara prekvapenej Saše rozviazala ruky Zuza nohy a odlepili jej ústa. Zuza ju schytila a Tara tiež. Dala Ally znamenie a Rebeka musela zvládať obidvoch. Tara, Ally a Zuza ju vonku držali a čakali na Rebeku. Tá ich odstrčila a zabuchla dvere. Pomohla dievčatám s nesením. Tara a Zuza Saše robili stoličku a Ally jej robila operadlo. Rebeka letela pod babami pre istotu keby padala. "Vy ste víly? A ešte k tomu sme spolužiačky. Vysvetlite mi všetko." povedala Saša. "Sme víly. Máme moci. Ja mám dúhovú moc, mám všetky existujúce schopnosti. Ally má zem a oheň, Zuza vodu a vzduch a Rebeka má svetlo. Ale posledná skúška znamenala na pol hodiny stratiť schopnosti a teraz môžeme len lietať. Vílami sme sa stali včera. Nikomu to nesmieš hovoriť." vysvetľovala Tara. "Kam ťa máme odniesť?" spýtala sa Ally. "Na námestie. Tý dvaja ma uniesli keď som vyniesla kôš na ulicu smetiarom. Tý ešte nikde neboli a schmatli ma zlodeji." odvetila. "Odprevadíme ťa domov. Chceš?" navrhla Tara. "S vílami? Kto by nechcel?" povedala Saša.
Pri ich dome: "Nikomu to nehovor!" pripomenula Tara. Všetky štyri zašli domov. Tesne keď prišli domov sa stal zázrak. Nešli za strom ale ako vstúpili na ich pozemok hlas k nim hovoril: "Viete byť pravými vílami. Teraz ste dosiahli tretiu kategóriu. Rebeka prvú ale na prídavnom stupni. Máte po skúške." Bol večer. Ako za pol hodinu mohol byť večer? Ďalšie kúzlo. Práve prišla mama a dievčatá boli v posteli. DOBRÚ NOC.
Koniec dvadsiatej kapitoly

—————

Späť