18.01.2015 15:29

27.kapitola.

Dvadsiata siedma kapitola
Dievčatá zašli za skalu. "Myslíš, že sa tu dá spojiť s hlasom?" pýta sa Rebeka. "Vyskúšam to." povedala Tara. Chvíľu sa sústredila a potom jej hlas poslal jednu vec. Nespojil sa priamo. "Aha! Toto nám poslal. Čo to je?" pýta sa Tara. "Tara." povedala Tara svoje meno. Bol to vlastne papier. Na ňom sa objavilo:
Tara:
Víla:
Moci: Dúhová moc Vlastnosť: všetky Sila z 10 000: 10 000
Morská panna:
Moc: pohybovanie vody, vytváranie vody a tvarovanie vody Sila zo 100: 100
 
Bolo to tam tak napísané. "Je to asi niečo s čím môžeme o niečom niečo vedieť. Každá postupne povedzte svoje meno." povedala Tara. Ally sa ozvala: "Ally." Napísalo to:
Ally:
Víla:
Moci: oheň, zem Vlastnosť: hypnóza Sila z 10 000: 9400
Morská panna:
Moc: vodná para Sila zo 100: 87
 
"Aspoň som sa o sebe niečo málo dozvedela." povedala Ally. Aj Zuza to chcela vyskúšať: "Teraz ja! Zuza." Na papieri bolo:
Zuza:
Víla:
Moci: voda, vzduch Vlastnosť: veštenie Sila z 10 000: 9383
Morská panna:
Moc: ľad Sila zo 100:88
 
Posledná bola Rebeka: "Rebeka." povedala. Objavilo sa tam:
Rebeka:
Víla:
Moc: svetlo Vlastnosť: čítanie myšlienok Sila z 10 000: 6231
Morská panna:
Moc: želatína Sila zo 100: 54
 
 
"A teraz povedz niečo o sebe." povedala Tara. O sebe to napísalo:
 
Ja odpovedám na otázky. Povedal som vám zatiaľ len zrniečko o vás. Sily a podobné sa môžu neskôr zmeniť. Povedal som čo je s vami teraz. Som malý papier a preto píšem len málo informácií. Môžete sa ma pýtať.
"Povedz nám prečo nemôžeme byť teraz vílami." povedala Tara.
Ešte nie ste celkom ako morské panny vyvinuté. Keď sa vyviniete budete môcť byť zároveň aj vílami aj morskými pannami. Morské panny sa vyvíjajú pomalšie.
"Už idú rodičia na pláž." upozornila Ally.
Ja zmiznem. Keď ma budete chcieť zavolajte ma.
"Super! Nevedela som, že som taká silná. A ešte k tomu máme vlastnosti." utešuje sa Tara. Dnes svieti slnko. Akurát na plávanie. Rebeka sa pokúša Tare čítať myšlienky. Ale funguje to len keď Tara chce aby jej niekto čítal myšlienky. Ale u normálnych ľudí to funguje. To znamená, že sebe navzájom môžu robiť s vlastnosťami len keď to tá druhá dovolí. Ale u ostatných to je aj bez dovolenia. "Poďme plávať. Aj rodičia so súrodencami idú plávať. My budeme za skalou." navrhla Tara. Súhlasili. "PREMENA NA MORSKÚ PANNU!!!" zakričali spolu. Plávali až do 11:27. Potom sa do obeda opaľovali.
Koniec dvadsiatej siedmej kapitoly

—————

Späť