30.11.2014 12:43

1. kapitola

Práve obedujú tri dievčatá v školskej jedálni. A o tých troch dievčatách bude tento príbeh.Tare, Ally a Zuze sa skončilo vyučovanie a pani učiteľka žiakov piateho ročníka vedie do jedálne. Sú to tri najlepšie kamarátky. Idú v rade ako posledné. Keď išli studenou chodbou (ktorá spája školu s jedálňou, telocvičňou, družinou a učebne informatickej výchovy), Ally spadla na zem fľaša s vodou z tašky a vyliala sa. Asi preto, že zle zakrútila vrchnákom. "Nechaj to tak, upratovačka s tým niečo spraví. Poď." hovorí Ally Tara. "Dobre." odpovedala Ally. "Keby sa to upratalo samé." mrmle si pod nos Ally a ide. Keď zachádzajú dievčatá za roh Zuza sa obzrie a povie "Baby? Tá voda tam... proste zmizla." Naozaj. Rozliata voda je preč. Tara sa pozrela na Allynu fľašu, ktorú Ally zdvihla, keď sa jej voda rozliala. Hovorí: "Ja viem kde je. Je v Allynej fľaši. Ako sa tam dostala?" "Dievčatá, čo tu robíte? Ja vás hľadám, myslela som, že ste sa stratili." spoza rohu sa objavila pani učiteľka. "Nooo...zľakla som sa, že som si zabudla žiacku knižku a keď som otvorila malé dosky všetko čo bolo v nich sa mi vysypalo a baby mi chceli pomôcť. Našťastie som našla tú žiacku knižku." pohotovo si vymyslela Tara. Nič sa nestalo.

Po obede si dievčatá obuli topánky a odišli zo školy. Je piatok a u Tary prespia jej dve kamarátky . Už keď sú skoro pri bráne sa Tara potkne a odrie si koleno. "Umyjem si to a natriem." povie si na uspokojenie. Odomyká dvere ( doma nik nie je ) a mieri k mastičkám. Povie si: "Keby tak na ranu stačila len mastička." po natretí rana zmizne. Zuza si myslí: ,Mne sa nič čarovného ešte nestalo. Aj ja chcem. , "Poďme na okno a tam sa o tom porozprávajme (v detskej izbe na parapete)." Sadli si na okno a boli ticho. "Ally zmizla voda, mne rana. Počkať! Veď Zuze sa nič nestalo. To znamená, že musíme pozorovať ako sa čo stane jej." navrhla Tara. "To je super nápad. Takže sú z nás detektívi." povedala Ally. Zuza s Tarou sa išli napiť. Ally zostala na okne . Tara so Zuzou si do pohára naliali vodu a pili. Za nimi pribehla Ally a povedala: "Pred domom stoja tri dievčatá. Ani sa od neho nepohli." "Tak sa tam poďme pozrieť." hovorí Tara. "Ale my sa bojíme." hovoria obidve. "Idem prvá." presviedča ich Tara "A nebojte sa, veď ak sa bude niečo zlé diať, možno nám to niečo pomôže." Tara dala pohár do umývadla a pozerala na Zuzu. Zuze sa pohár vyšmykol z rúk a spadol na zem. Rozbil sa. " Prepáč. Keby sa nerozbil." vraví Zuza a v okamihu kúsky pohára vzletia , dajú sa do tvaru pohára aký bol a pukliny zmiznú. Pohár sa vráti na poličku. Tara a baby počujú šepot -čakám- a to im pripomenie tie tri dievčatá. Vyšli von z dverí a Tara sa ich pýta: "Prečo tu stojíte?" "My? Aká je drzá. My sme vaši protivníci. Tak čau." povedala jedna. Luskli prstom a zmizli. Čo to malo byť? (pokračovanie nabudúce pod podmienkou: vyplniť anketu!!! P.S.: Chyby si nevšímajte Nevinný :-) A prepáčte za tie odsavce - inak to nešlo Nerozhodný
 

 

—————

Späť