21.12.2014 12:09

12.kapitola

Dievčatá vzlietli a dosali: Tara 185. stupeň, Ally 123. stupeň a Zuza 131. stupeň za záchranu áut.
 
 
 
 
"Pozri zmenili sme sa." povedala Ally s úsmevom. "Áno. Však je to super. Rýchlo! Premeňme sa na človeka! Rýchlo!" nalieha Tara. "Prečo?" pýta sa Ally. "To je Rebeka. Zvoní na zvonček. Premeň sa Ally! Ja a Zuza už sme" vraví Tara. Rebeka je spolužiačka Tary, Ally a Zuzy. Je to ich tretia najlepšia kamrátka ale do ich party nepatrí. Býva blízko. Asi tak cez ulicu. Aj Ally sa premenila a všetky tri bežali ku bráne. "Ahoj Rebeka. Čo tu robíš?" pýta sa jej Tara. "Tvoja mama práve volala mojej, že k vám mám prísť na návštevu. Tak som tu." povedala Rebeka. "Aha." povedala Tara. Pustili ju na dvor. "Mám jednu otázku. Aj vám sa okolo svetla dejú divné veci?" spýtala sa Rebeka. Tara rýchlo pošepla Ally a Zuze: "Myslíte, že je to čo my?" "Asi. Zistime to." odpovedala Zuza. "Tak ja sa pokúsim." povedala Tara. "Rebi poznáš tu hru s ceruzkou. Asi nie. Ja ti to vysvetlím. Dáš na papier ceruzku a roztočíš ju. Na koho padne ten musí spraviť kúzlo. My sa väčšinou hráme na svetelné kúzla. Tak sa budeme aj teraz. Ja mám po ruke túto ceruzku a položíme ju na tento papier." hovorí Tara. "A ako chceš zariadiť aby to padlo na ňu?" šepla Ally. "Použijem vzduch." odvetila Tara potichu. "Roztoč ju ty, Rebeka." povedala Zuza. "Dobre" súhlasila Rebeka. Roztočila a Tara kúzlom posunula na Rebeku. "Tak a teraz akože vyčaruj malú svetelnú guličku." povedala Tara. A Rebeka naozaj vyčarovala malú guľu svetla. "To som spravila ja?" pýta sa Rebeka. "Ja viem, že nám nebudeš veriť ale my sme víly a ty tiež. Poďme za strom." povedala Tara. Zobrala Rebeku za ruku a bežali všetky štyri za strom. Tam sa Rebeka čudovala tiež. A hlas povedal: "Aj Rebeka je víla. Má len svetlo a je na prvom základnom stupni. Dávam vám za úlohu pomôcť jej s premenou." A ocitli sa zas na záhrade. "Rebeka, teraz povedz PREMENA NA VÍLU SVETLA." povedala Tara. "PREMENA NA VÍLU SVETLA!!!" zakričala Rebeka a premenila sa. "Ja som naozaj víla? To je super." povedala Rebeka. "Aj my sme víly. PREMENA NA VÍLU!!!" povedali naraz. "Ale vy ste krajšie." povedala Rebeka. "To pretože sme získali stupne. Aj ty ich získaš. Ale musíš byť víla dobra." povedala Tara. "Nikdy by som víla zla nebola. Poďme niekoho zachrániť." hovorí Rebeka. "Jasne. Kludne. Ale ľudia nemôžu vedieť, že sme víly. Môžeme vyhľadať požiar alebo krádež alebo hoci čo iné. Poďme do mesta. Ale teraz sa premeň na človeka." vraví Tara. Všetky sa premenili na človeka a išli na námestie. Už zas. Videli muža čo opravuje hodiny na kostolnej veži. Začal padať. Rebeka sa premenila a letela preňho. Vysadila ho na veži a spýtala sa: "Čo opravujete?" "Hodiny v noci nesvietia." povedal. Rebeka vyčarovala svetlo a dala ho do hodín. Povedala: "Teraz budú svietiť aj vo dne aj v noci." Uletela a premenila sa. Síce ju pár ľudí videlo ale to nevadí. "Požiar aj s tým, kto ho zapálil na jedenástom poschodí v zelenom paneláku. Je ich akosi veľa. Zuza hasí, ja sa pozriem či niekto nie je v byte a vy dve beriete všetkých dolu. Hasiči tam ešte našťastie nie sú." povedala Tara. "PREMENA NA VÍLU!!!" zakričali spolu. Leteli. Každý sa na nich pozeral. Ally s Rebekou zobrali všetkých dolu, Tara v byte našla len psa a pomohla Zuze s hasením. Všetko bolo dobré. Naše štyri víly sa postavili na zem a vrhli sa na nich s otázkami. Rýchlo vyleteli. Bolo ich tak veľa, že Tara im z pamäti mohla vymazať maximálne len to, ako vyzerali. Aj to spravila a potom uletela. U Tary doma každá dostala stupne. Tara 268., Ally 197., Zuza 206 a Rebeka v základných 71. stupeň.
Koniec dvanástej kapitoly
 

v poradí: tara, ally, zuza, rebeka



A stupne, ktoré dostaly na konci kapitoly: v poradí: Tara, Zuza, Ally, Rebeka
 


 

—————

Späť