18.01.2015 15:16

24.kapitola

Dvadsiata štvrtá kapitola
Po škole sa na dievčatá lepili všetky dievčatá s piatej triedy. Aj A. aj B. (dievčatá sú v B.) "Aj ja chcem byť víla." hovorí jedna z nich. "Aj ja." hovorí ďalšia. Tara už to nevedela vystáť. Premenila sa vo vílu a vyletela. "Dnes príďte všetci pred bránu, kto chce byť vílou. O 13:00. Uvidíme čo sa s tým dá robiť." povedala Tara. Ally, Zuza a Rebeka sa premenili tiež a vyleteli. "Budeme na vás čakať." povedala Rebeka. A odleteli. Majú čas štvrť hodiny. Všetko musia premyslieť. Tara hovorí: "Ja zase urobím kúzlo aby po skúšaní schopností bolo všetko na svojom mieste. A urobím kópie čarodejok s ich rozmýšľaním. Rebeka zamkne vchodové dvere a terasu a kľúč dá za strom. Hlas ho bude strážiť. Ally bude vyzerať dievčatá z jednej strany a Zuza z druhej." Každý splnil úlohu. Ally hlási: "Už ide menšia partia z A. A je tam aj jedna z B." "Z mojej strany len jedna z A." hlási Zuza. "V našej triede je nás 22. V ich triede je 19 žiakov. To je spolu 51. Z našej triedy je 12 dievčat. Z ich 10. To je spolu 22. Koľko ide spolu dievčat?" ráta Tara. "Spolu ich je asi 7. Teraz prišli ďalšie štyri. To je spolu 11." povedala Ally. "Takže ak prídu všetky chýba ich 11. Budú čakať pred bránou." povedala Tara. "Ahoj. Čau." hovorí Tara každej. "Idú ďalšie. Je ich 5." vraví Ally. "A z mojej strany 2." oznamuje Zuza. "To znamená, že ešte majú prísť 4." vraví Tara. "A u mňa ide Klaudia a Gabika. Asi sa chcú niečo viac naučiť." vraví Ally. "A u mňa idú posledné dve." povedala Zuza. "Dobre." povedala Tara. "My chceme kúzlo." kričali dievčatá. "Dobre sme tu všetci. Počúvajte. Nemôžeme vás vílami spraviť ale môžeme zistiť či nimi ste. My vám pre zábavu ukážeme pár kúziel. Ally má zem a oheň. Ally predveď jedno kúzlo." povedala Tara. Ally ukázala na zem a z nej vyrástol hrášok. Bol to ten najsladší hrášok na svete. Každému dala ochutnať. Zuza spravila malý vír pre každého. Rebeka zase každému dala svetelné guličky, ktoré stále viac miznú. Tara dala zase každému vodnú guličku. To boli mini darčeky. Už tie im urobili radosť. "Ally bež za strom či ti hlas niečo nepovie." rozkázala Ally. Ally sa vrátila a povedala všetkým: "Existujú dočasné víly. Premeniť sa môžu len pár krát." "Takže my vás zoradíme. Prvá bude B. pretože my sme z B. Pôjdeme podľa dátumu narodenia ale najprv sa rozdeľte do štyroch skupín. Jednu budem mať ja druhú Ally tretiu Zuza a štvrtú Rebeka. V mojej skupine bude sedem dievčat v ostatných päť. Do mojej skupiny idú aj Klaudia s Gabikou. Tie idú prvé. Zatiaľ si dievčatá rozdelia vás." kričí Tara. Klaudií a Gabike vraví: "Takže ste víly. Teraz tu máte klon čarodejok. Musíte s nimi bojovať. Obidvom dám jednu spoločnú čarodejku. Chovajú sa tak ako ich poznáme. Tu ju máte ale premeňte sa." Klaudia s Gabikou sa premenili a začali pred všetkými bojovať. Klaudia kópií Lucy prefarbila vlasy na žlto. Lucy sa nahnevala a vyčarovala kameň. Veľký ako jej hlava. Kameň vyslala na Klaudiu. Ona sa uhla a kameň dopadol na zem. Gabika Lucy premenila nohy v modrú farbu. Lucy luskla prstom a zmizla. Klaudia a Gabika dostali vyšší stupeň ale až také pekné neboli. Potom už boli všetky dievčatá rozdelené. Tara mala tie najpopulárnejšie. "Takže teraz mi povedz či sa ti dejú čudné veci? Skús sa premeniť." povedala Tara. Stella sa naozaj premenila. Všetkyto dokázali. Ale boli dočasné víly. Vlastne sa musia málo krát premeniť aby si nabili silu musia byť vo svojej normálnej podobe. Vždy mali malú moc.
Koniec dvadsietej piatej kapitoly
 Musí byť aspoň 6 komentárov aby bolo pokračovanie (aby som vedela, že to niekto číta).

—————

Späť