18.01.2015 15:50

41.kapitola

Podľa mňa moja najlepšia kapitola a je aj celkom smutná ale prečítajte si najprv tú pred tým(ktorý si ju nečítali)!!!
Kapitola 41.:
41. kapitola
No a mama otvára dvere. "Och, takto ísť do školy nemôžete!" hovorí zarazene mama. "Prečo nie?" nešťastne sa tvári Tara. Ally sa tvári vystrašene, Zuza zarazene a Rebeka? No na Rebeke to nie je poznať. "Prečo áno. Čo vás to napadlo. Len tak sa do školy parádiť nemôžete!" hovorí mama. "Ale máme ples." povedala Tara. "Aha! Tak to je iná vec. Ja som si myslela, že sa len tak parádite. V tom prípade ste naozaj okúzľujúce." zasmiala sa mama a potom aj dievčatá. "Nie, to by sme sa len tak parádiť... to by nás ani nenapadlo. Prepánajána! Veď máme veľmi málo času!" všimla si Tara. Už musia ísť. Otvárajú dvere a vynoria sa konečne z domu. Na ulici vidia, že všetci sú oblečený do šiat. Teda aspoň tí, ktorý chodia do školy kam chodia aj dievčatá. Na ulici, kde býva Tara je ešte aj gymnázium. Išli teda. Už sú pri škole. Pri skrinkách je oznam: Každý žiak sa prezuje a pôjde do telocvične. Pozeranie filmov sa zrušilo. Domov sa ide kedy sa bude chcieť ale do 10:00 tu žiaci určite musia byť. Škola sa zatvára o 19:00.Dievčatá zazerajú na hodiny. "Štyri minúty?" pýta sa Ally. "Štyri minúty." uistí ju Rebeka a Zuza kývne. Tara sa zaujíma otváraním skrinky. Práve ku skrinkám prišla SANDRA!!! To je najpopulárnejšie dievča celej piatej triedy. A ak sa Tara do niekoho zamiluje, musí sa aj Sandra ale to len aby ju naštvala. No a potom s tými chalanmi (do ktorých je Tara zamilovaná) flirtuje. Je to blondína s celkom dobrou postavou a má divný úsmev ale naň jej chlapci letia. Usmeje sa, zamrká mihalnicami a hrabne si vlasmi - práve sme si povedali čím je asi typická. A tak aj balí chalanov. A ku podivu sa jej darí. "Och! Ahoj Tara. Ani som si ťa nevšimla." povedala drzo. Tara jej nedá šancu. Odjakživa sú to úhlavné nepriateľky. Nespomínala sa tu, pretože dlho bola na operácii nosa. Tara si vymyslela, že s toho, že sa v ňom špárala v aute a keď auto zabrzdilo pekne to dopadlo. Ale pravda je iná. Tara sa na Sandru mŕtvo pozrela a povedala: "To bude tým, že si neprišla len o nos ale aj o oči." Natrela jej to! "Aspoň bol a teraz stále aj je krajší ako ten tvoj." povedala. "Vypadnime!" povedala Zuza. Tara ju s radosťou počúvla a ešte Sandre povedala: " Máš ináč minútu." Aj Ally, Zuza a Rebeka ju neznášajú. Ona nebola vždy najslávnejšia. Prišla v štvrtej triede a dovtedy bola slávna Tara a aj je asi tak ako Sandra. Ale Sandra je stále proste... na ňu by sa malo zvlášť vymyslieť nejaké slovo. Zuza otvára dvere do telocvične. Je už tam väčšina ľudí. Je to akoby diskotéka. Samé svetlá, ktoré sa stále hýbu a každé má inú farbu, hrajú rýchlu veselú hudbu, na ktorú tam všetci bláznivo tancujú a skáču, proste sa bavia. Po okrajoch sú malé stánky. V jednom sa zadarmo dáva čaj... no počkať? Kde je Tara? To ani rozprávač nemôže opísať čo sa deje a už jej zmizne hlavná postava. Aha! Veď nás to mohlo napadnúť. Tara je milovníčka čaju a už si jeden zoberie a vracia sa za Ally, Zuzou a Rebekou. "Čo?" hovorí Ally. "čo je? Sú zadarmo." povedal Tara. No a potom sú tam ešte tri stánky ale už sa tam rozdáva (zadarmo) punč a tie dva ďalšie stánky ale to už nie je jasné čo sa tam predáva. Ako Chlapci piatej triedy vidia dievčatá... No už sú naše víly pre krásu stredom pozornosti. Začali tancovať aj keď to nevedia išlo im to. Už bolo naozaj stresujúce ako sa na nich každý pozeral. "Vyzeráte pekne, zvlášť ty Tara." povedal neznámi hlas a tak sa Tara otočila. "Denis? Čo tu robíš?" pýta sa zvedavá Tara. "Chodíme do vílej školy a tam musíme mať pozemské vzdelanie. Nás dvoch pani učiteľka vybrala aby sme obišli pozemské školy a povedali, ktorá je najlepšia a tam pôjdu všetci z piatej víliej triedy." povedal Denis. Sandra sa zrazu objavila. Ale teraz sa do neho naozaj zamilovala. "Netancneme si?" spýtala sa. "No... ja som chcel..." snažil sa povedať Denis ale Sandra nechcela počuť, čo by povedal, tak ho potiahla ďalej a začala naozaj ohavne tancovať. Denis sa z toho po čase vymotal. Povedal, že ide pre punč ale utekal za Tarou a spýtal sa: "Bude toto robiť?" "Zvykneš si. To je jej spôsob balenia chalanov. Ešte si neprešiel do fáze Usmiať sa, zamrkať a hrabnúť si vlasmi." povedala Tara. Sandra sa poobzerala a keď sa Denis na ňu pozrel usmiala sa, zamrkala a hrabla si vlasmi. "To čo som pred chvíľou povedala je neaktuálne. Už si v tej fáze." povedala Tara. "Čo bude ďalej?" povedal vystrašene Denis. Aj taký odvážny chalan sa bojí a to dokonca takej bosorky. Tara otvárala ústa a chcela povedať čo bude ďalej ale to už Denis zistil. Potiahla ho za ruku a opýtala sa prečo sa rozpráva s Tarou ale on na to neodpovedal. Bol tam aj James. Ally tam stála a Rebeka za Ally. James išiel smerom Ally. Ally už sa tešila, že ju vyzve k tanci ale stalo sa niečo hrozné. James odstrčil Ally a Rebeke povedal: "Zatancuješ si?" Rebeka kývla a začala hrať pomalá hudba. Aké romantické. Ale nie pre Ally. Ally sa chceli vyhŕknuť slzy ale musela si počkať. Utekala na WC, ktoré bolo za dverami telocvične. Tam sa rozplakala. Denis si všimol, že hraje pomalá romantická hudba a utekal za Tarou. Schytil ju a začali tancovať. Zuza sa na Taru smrteľne pozrela. Tara išla rýchlo za ňou, lebo začala niekde utekať. "Čo sa stalo?" pýta sa Tara. "Tancuješ s ním a budeš s ním určite chodiť. Ako môžeš byť taká sebecká? Aj mne sa veľmi, veľmi páči." povedala Zuza so zadržanými slzami. "Ja som nevedela, že sa ti páči." povedala nevinne Tara. "Tak si mala a aj tak už je to jedno. Odjakživa máš samé výhod v učení, v tom ako sa dobre správaš, v učiteľoch, v tom ako vyzeráš. A je toho viac." povedala Zuza a nahnevane odišla niekde do kúta na lavičku. Tara nevedela čo skôr a utekala za Denisom a povedala mu: "Nemali sme spolu tancovať a tom máš zásluhu aj ty. Zuza sa urazila, pretože sa jej páčiš." "Takže je to moja vina, chceš povedať?" povedal zarazene Denis. "No nie... no vlastne... áno... čiastočne." povedala Tara. Denis sa začal nemilo tváriť. "a ty si tiež mala na tom zásluhu. Zhadzuješ to na mňa!" zvýšil Denis hlas. Nikto si ich našťastie nevšimol. "No ja nemôžem všetko zase povedať na seba aj ja mám zásluhu ale určite aj ty. K tomu neviem kde je Ally a Zuza už so mnou asi nebude hovoriť a ty na mňa zvyšuješ hlas. Nevidíš, že mám problémov až nad hlavu a ešte mi to sťažuješ?" zvýšila teda hlas aj Tara. "Ty máš problémy? To ja mám kopu povinnosti na víliej škole a na tejto, s tebou, so Sandrou teraz aj so Zuzou a ešte som pohádaný s jednou dôležitou učiteľkou na našej škole a je toho aj viac ale zbytočné ti to hovoriť. A myslel som, že si iná. Možno už ťa nechcem vidieť!" prehnal to Denis. "Ukradol si mi to z úst!" povedala Tara. Trocha ho trápilo svedomie ale Tara sa mu otočila chrbtom a on jej tiež. Bolo mu trocha ľúto Tary a radšej si ju chce udobriť, veď je do nej VEĽMI ZAMILOVANÝ!!! Keď sa otočil a chcel sa jej ospravedlniť, tak tam Tara proste nebola a už, už by ju išiel hľadať ale zaplietla sa do toho Sandra a už sa nemohol od nej odtrhnúť. Tara bežala WC. Už išla plakať ale počula ešte niekoho vzlykať a spýtala sa podráždeným hlasom: "Kto je tu?" A ohlásila sa Ally. "Ja." "To som rada, vyjdi von nik tu nie je." povedala Tara. Ally vyšla z kabinky a vrhla sa do Tarinej náruče. "On Rebeku pozval do tanca a mňa len odstrčil." povedala Ally a plakala Tare v na pleciach. "Ja som sa s ním zase pohádala a pohádala som sa aj so Zuzou, ktorá už so mnou už mimochodom nikdy nebude hovoriť." povedala Tara a tiež jej vytiekla slza. Tiekla jej po líci. "Aspoň vieme ako je to s láskou." povedala Tara a rozplakala sa. Je to pre obidve veľmi ťažké. A to vieme, že Tara sa moc neukazuje v takejto tvári k ostatným aj keď vnútri je veľmi citlivá. Čo bude ďalej?
Koniec 41. kapitoly

 

—————

Späť