19.01.2015 15:46

48.kapitola

Tare už pomaly ide z úst posledná bublinka vydýchaného vzduchu. Vidí len osobu, ktorá za ňou pláva. Denis je "víla" dreva a v dreve sa vždy drží kyslík. Síce je to smiešna udalosť, že Denis nesie Tare na dýchanie drevo, ale prekvapujúco to zabralo. Tara sa prebudila k životu a drevo rýchlo niekam hodila. Denis sa ju snažil vyslobodiť z rias ale nešlo mu to. Naznačil Tare, že sa okamžite vráti a ona mu prikývla. Denis vyšiel z vody a povedal Sandre: "Sandra prestaň! Okamžite prestaň kúzlom!" "Dobre, poslúchnem ak mi dáš bozk." vydiera Sandra. Smutné ako sa zamilovala. "Ty ma vydieraš? No dobre ale len na líce." povedal Denis. "Pusu na pusu." vydiera a vydiera Sandra. ,Pre Taru všetko.´ povedal si Denis. Rýchlo zbehol za Sandrou a dal jej pusu na ústa! To bude Tara poriadne žiarliť a bude sa hnevať! Sandra prestala. Denis skočil znova do vody. Tara akosi zaostala. Ani nepoužila kúzlo aby sa dostala von. V tom tiež niečo musí byť. Denis ju videl v ľudskej podobe. Z vyčerpania bez kyslíku asi musí byť človek. Ale tak vydrží menej. Denis sa ponáhľal, keď videl Taru. Zrazu sa začal robiť prúd. Denis sa rýchlo chytil Tary ale prúd ich ťahal k brehom priehrady. Sú tam samé smutné vŕby a ani teda nikde nie je vidieť. Tam sa Tara zhlboka nadýchne. Denis sa na ňu milo usmieva. Tara tam kašle a zabieha jej a je celá zadýchaná a nie je proste v kľude. Denis sa postaví aby sa poobzeral, kde to vlastne sú. Po chvíle to zistí. Tara sa tiež postaví ale stále sa jej trochu točí hlava. Otočí sa chrbtom k Denisovmu chrbtu. Potom zistí, že tam Denis nie je. Otočí sa v tej istej chvíli ako Denis. Nikto sa nehýbe. Oni sa na seba pozerajú z očí do očí! Denis chytí Taru za ruku. Tara si všimne ale nič nerobí, nešalie ani si netrhá ruku preč. ,On je taký pekný...´ hovorí si Tara. ,Ona je taká pekná...´ vraví si Denis. Denis si Taru pritiahne k sebe a Tara sa trošičku začervená ale nie je to na nej vidieť. Už sa im blížia tváre k sebe. Dotýkajú sa im nosy a v tej chvíli sa obidvaja pousmejú. Tara a Denis sa už skoro začínajú bozkávať. Už, už, už a už. A teraz pootvorili ústa a začali. Už sa bozkávajú. Denis Taru chytil za pás a Tara Denisa za plecia. Ešte stále to robia. Je to romantické. On ju chytil trochu vyššie. Tara si toho nevšíma ale páči sa jej to. Jej prvá pusa! A romantická. Tara vždy mala rada vŕby. Pod listami vŕby je akoby v menšom bunkri. A ani sa jej nesnívalo, že takú romantickú chvíľu zažije práve tam! A vŕba ich skrýva pred celým svetom. To by u nich totiž už bola Sandra a Zuza už by sa zdúvala. Obidvaja už prestali. Usmievali sa na seba ešte chvíľu a potom sa mu Tara vrhla do náruče. "No... Mal by som ti povedať, že som dal pusu Sandre ale ja som..." začal vysvetľovať Denis Tare a ona ho prerušila: "ČO?! Podvádzaš ma?!" "Nie! Nenapadlo by ma. To som spravil, keď som vyšiel z vody keď som ťa zachraňoval. A Sandra to bohužiaľ moc chcela a donútila ma tak, že by neprestala s kúzlom keby som jej nedal bozk na pusu. Ale to bolo len také rýchle. Musel som a to len pre teba, Tara. Milujem ťa." povedal Denis. Tare to jedno slovo zatienilo celú tú situáciu so Sandrou. Tara je teraz momentálne veľmi šťastná. "Nevadí." povedala akoby omámene. Premenila sa na vílu. Mala stále tú istú premenu. Letela za všetkými a s Denisom. Vrátili sa na plte. Síce boli ešte stredom pozornosti.
Celé to nejako rýchlo utieklo a už sú späť doma. Rodičia Tary sú ešte v práci. Ally mrkla na Taru. Iris im predsa chcela ukázať Vílinu! "Tak čaute." povedala Ally a Tara len nemilo zakývala rukou. Utekali obidve z izby von na dvor a Zuza s Rebekou za nimi. Keď tam Zuza a Rebeka dobehli Tara a Ally už boli premenené a potom sa premenili aj ony. Nestíhali moc za Tarou a Ally. A práve zmizli za oblakom. Ale ony majú silnejšie krídla s vzácnymi premenami a tak Rebeka nestíhala a Zuza tiež. Zatiaľ už bola Tara s Ally v záhrade v zámku. Pred zámkom si všimli veľmi veľa víl. Vstúpili do neho ale nikto si toho nevšimol. Iris ich milo privítala. "Ach som rada, že vás vidím. Bude korunovácia." povedala a usmiala sa. "ČO?!" skríkla Tara. "K-o-r-u-n-o-v-á-c-i-a." vyhláskovala Iris. "Tomu chápem ale prečo?" "Veď si kráľovná. Musíme ťa ale korunovať a potom ti a tvojej kamarátke ukážeme Vílinu." "Nevadí ale má to menší háčik... Čarodejky, teda čarodejka, no dobre všetky tri mi povedali, že im musím predať kráľovstvo." vysvetľuje Tara. "A navrhla to sama!" povedala učudovane Ally. "Čože?!" vykríkla Iris. "Nie, nie, nie, nie, nie! Počkaj, stop! Prestaň šalieť, vysvetlím ti to." utíšila ju Tara. "No počúvam." je zvedavá Iris.
Koniec 48. kapitoly

—————

Späť