12.12.2014 14:51

6.kapitola

Je krásne ráno. Vtáčiky vyspevujú už od skorého rána spolu s Ally. Ona sa zobudila o piatej hodine ráno ale teraz je kde? Zuza ešte spí. Tara sa snaží nezobudiť ju. Chce sa dostať vo na dvor. Zobrala si šlapky a vyšla von. Prepánajána! Veď ona lieta po dvore. Doslova. "Zbláznila si sa? Veď ťa niekto uvidí." kričí na Ally Tara. "Ale ja chcem lietať spolu z vtáčikmi." odvetila. Zrazu niekto otvoril vchodové dvere. Och nie. Dúfam, že to nie je mama alebo tatko. Na šťastie to bola Zuza. Videla ako Ally lieta po oblohe a začala blázniť: "To čo robíš? Premeň sa naspäť! Už aj!" ,To nie je fér. Zuzu poslúchne ale mňa nie?, myslí si v sebe Tara. Ally už je ako človek. "Dievčatá? Čo tu robíte? Prišla som vám povedať, že tatko dnes pracovne odchádza na týždeň do Číny. A ja dnes musím zastúpiť jedného doktora v zdravotnej službe. Sestra povedala, že chce ísť so mnou. Budete tu samé. Nevadí?" povedala Tarina mama. Je doktorka a tatko pracuje vo firme. To sa dievčatám hodí. Môžu si precvičovať kúzla. Mama išla do vnútra. Tatko práve odchádza s kufrom do auta. Tara sa s ním lúči. Mama má ešte hodinu čas. Čo budú dievčatá robiť? Nie je to spolužiak Tary, Ally a Zuzy? Na ulici ide spolužiak našich troch dievčat. Zuza už sa za ním rozbehla. Tara a Ally museli ísť za ňou. Pozdravili sa a stalo sa to, čo sa stať nemalo. Tie tri čarodejky sa objavili za Tarou, Ally a Zuzou. "To je kto?" pýta sa spolužiak. "To sú čarodejky." odpovedá Ally a preliezla plot(bránka je zamknutá) aby chránila spolužiaka. Tara, Ally a Zuza sa premenili. Ally spravila okolo seba a spolužiaka ohnivý kruh(boli v ňom spolu). Čarodejky ešte nevedia lietať. Diana je pred kruhom. Spravila si sklenú guľu a prechádza rýchlo cez oheň a guľa sa jej roztopila. Ale je v kruhu. Chlapec je vystrašený. Ally vzlietla aj z chlapcom. A uletela preč. Letela cez ulicu a cez mesto a zastavila na konci mesta pri poli. Tam sa chlapec pýta: "Vy ste víly? A čarujete?" "Áno, ja mám moc zeme a ohňa." odpovedala Ally a pokračuje "Tamto sú zlé čarodejky a ja ťa mám ochrániť. Teraz nevedia kde sme ale nevedia to ani Tara so Zuzou. Sme tu samy. Musím niečo vymyslieť. Moja protivníčka má moc skla. Dúfam, že ma zrak neklame. Ide sem Zuza?" Pravda Zuza sem ide. "Ally, Tara tam sama bojuje. Ja sa teraz o neho postarám. Bež. Teda leť." povedala Zuza zadýchane. Zuza zobrala chlapca do Strašidelného domu. Ally letela za Tarou. Videla ako práve Diara luskla prstom a zmizla. Ally sa postavila bojovala. Lucy ukameňovala Ally a Tara vyletela a spravila okolo seba obrovské tornádo veľké ako Mount Everest. Spláchlo čarodejky na hornú časť a tornádo pomizlo. Čarodejky spadli s takej výšky a predsa sú živé ale nemôžu sa postaviť. Tara zapásala každú časť tela rastlinou a zaplavila celú záhradu. Čarodejky boli celé mokré. Boli také dolámané, že s tiažou luskli prstami. A zmizli. Rastliny zarástli do zeme a vodu Tara vyplavila. Všetky poškodené veci opravila a tornádo malo za úlohu nič nerozhádzať len dať lekciu čarodejkám. Všetko bolo ako malo akurát Ally je zahádzaná kameňmi a Zuza je preč so spolužiakom. Tara telekinézou zdvihla kamene a umiestnila ich do skalky. A čo Zuza?
 
Koniec šiestej kapitoly

—————

Späť