07.12.2014 18:17

Odhalenie

Tak a už je tu deviata trieda. Baby vedia že sú posledný rok spolu, lebo idú na strednú. Tento raz sedí Margaréta od Vilix, lebo ich nad nie čim podozrieva. Divila sa že nešli na obed. Keď išla domov videla svetlo v temnej uličke. Prišla tam a videla svoje kamarátky ako víly keď bojovali.Tak toto ste mi tajili! Povedala  Margaréta. Fialka: Ale tak to není! Margarét.: Hééj tak to že ste víly je nič? To mi dva rok tajíte? Ružička:  Nechceli sme ťa naštvať. Margaré.:No tak sa vám to nevydarilo , naštvali ste ma a to poriadne! Srdiečko: Cítite, ide z nej magická energia. A je to dračí oheň. Počkať, Ona je Bloom ona není Margaréta ona je Bloom víla dračieho ohňa a všetkého ostatného. Marga.: No určite najprv zistím že ste víly a teraz mi trepete somariny že som víla. Ha víla, dobra sprostosť. Celý rok sa s nimi nerozprávala. Idem do parku. Samozrejme Kiko ( zajac) pobehaj si. Čoje? A tumáš povedala Stella. Marg.: Nechaj ju na pokoji! Bež preč tu máš! Hodila po obrovi kameň. Kto si ty? Stella: Ja som víla Stella. A idem na Alfeu školu pre víly. Mar.: Fialka, Ružička, Srdiečko poďme na Alfeu! Fialk.: My tam ale ideme ideš tam aj ty? Ma.: No jasné!  

—————

Späť