07.12.2014 10:37

Telesná

Dievčatá sa prezliekajú v šatni na šiestu, poslednú hodinu - TELESNÚ. "Dievčatá, zbytočne sa neobliekajte. Stačí len mikina. Ideme von a budeme robiť niečo iné." povedala pani učiteľka telesnej výchovy. Ale trochu neskoro. "Čože?" mrmlajú si všetky dievčatá. Tak sa všetci prezliekli naspäť do svojho normálneho oblečenia a nastupujú si na chodbu. Asi 4 minúty čakajú kým príde pani učiteľka a vedie dievčatá von, kde povie: "Teraz máte voľno. Musím si niečo napísať. Telocvičňa je zabraná. To znamená, že musíme byť vonku." všetci sa tešili ale pre naše dievčatá to znamená nuda. "Áno. Sú naozaj čudné. Keby sa na nás aspoň usmiali alebo nám kývli. Ale ony sú len nevšímavé. A inú tému. Hrozne sa mi páči Stano. Je taký macher a je celkom milí ale on o mne ani nevie." - "Počuli ste to? Sally niečo povedala o nás a o tom, do koho sa zamilovala. To sa nám hodí." povedala Jane. Počula ako sa Sally spovedá Ivete. "Takže si to počula aj ty?" povedala prekvapene Aneta. "Ale aj ja som to počula." povedala Rita. "Však teraz jej idem dať." povedala Jane. "Nie!!! Nebi ju!" skríkla Aneta. "Ja ju nejdem biť. Idem jej pekne zapotiť. To s tým Stanom. A vy idete so mnou." povedala Jane. "Ahoj Sally. Tak sme sa rozprávali, že do koho by si sa zamilovala. Čo tak Samo? Alebo Stano?" hovorí Jane. "Ehm. Stano. Čo ak to je Stano." povedala Rita. "O čom to hovoríte? Stano? On je taký..." snaží sa to zatieniť Sally. V sebe dokončila vetu takto: úžasný, pekný, "milí..." posledné slovo už povedala. Ale nie naschvál. "Milí? Veď mi dnes ráno na papier napísal, že som --------- ! Ako sa ti môže zdať milí?" nechápe Jane. "A odvážny." dopovedala Sally bez toho aby vnímala okolitý svet. Jane a Aneta s Ritou odišli.
 

—————

Späť