30.12.2014 11:22

To je fakt magické

Jedného dňa som išla vonku sa bicyklovať. Išla som za náš dom a tam sa na mňa ozval čudný hlas: ( bol tenky): "ahoj, ja som Triška a ty si kto?" ja som povedala svoje meno "som Nikolka. A čo chceš?" ona: " No vieš my máme také kráľovstvo a tam bol mier akurát tam j teraz ten lord... A ja nato: Aký lord? Ona: Taký zlý lord Je dva metre vysoký, čierny a môže sa premeniť na sojovú omáčku. hovorila my že máme kúzelnú moc ( Už som vám rozpisovala aké!) potom mi povedala že máme nájsť nejakú zlatú vevericu posypanú zlatom. Zatiaľ sme ju nenašli. kto vie kde by mohla byť prosím napíšte do komentov. A zas potom že keď ju nájdeme tak máme nájsť myš. Ja som ju prerušila a zasmiala sa: ha myš veď to nájdeme aj na našej záhrade! a ona a to: Nie len tak obyčajnňú myš, ale myš ktorá naháňa mačku a tá mčka naháňa psa. ale viac nám už nevie povedať že to nám povie tá veverica.  

—————

Späť