20.11.2014 11:53

Vílie príbehy 1. kapitola Nová do party

Jedného rána sa spolužiačky Fialka, Ružička a Srdiečko pripravovali na prvý deň na základnej školy do siedmej triedy. Nastúpila k nim jedna slečna Margaréta. Zobrala si so sebou aj jednu palicu. Fialka prišla k nej a chcela ju do party. Ale Ružička so Srdiečkom nechceli. Fialka povedala svoje meno. Som Domča.To bolo krycie meno pre víly. A ja som Ru, drgla ju Srdiečko. Teda Emmka. A ja som Srdieč, teda Aďka. Dávaj si pozor čo hovoríš! Povedala Ružička. Ale palicu tu nemôžeš mať, vyhoť ju von z okna! Fialka: nech si ju tu nechá. Margaréta: Emmka má pravdu. NIE! Skríkla Fialka. Priblížila sa k oknu a palicu zase získala, lebo si ju pritiahla kúzlom. Margaréta: Jak si to urobila? To je hmm. Fialka: Aha, vidíš tam bola na tom výbežku vidíš? Marga.: áno vidím.          Margaréta pomaly  vstupovala do clubu Vilix. Ružička bola za chvíľu tiež dobrá kamarátka Margaréty ale aj Srdiečko. Boli najlepšie kamarátky.   

—————

Späť