23.12.2014 16:55

Záchrana

Jane a dievčatá už išli zo školy. Tu zrazu vidia malého chlapca na vysokom strome na špičke stromu. A to ihličnatého. Dievčatá museli niečo urobiť. Už sa mu nechcelo držať. "Vidíte ho? Ako tam vyliezol?" povedala Jane. Ukázala naň a zrazu sa pri ňom spravila ľadová šmýkačka. Rýchlo sa po nej šmýkol dolu. Aneta a Rita sa pozreli na Jane, ktorá bola preč. Zazreli ju pri konci ulici ako behá. Rita sa za ňou rozbehla tiež ale potkla sa. "No nie. To vyzerá zle." povedala Aneta ako videla Ritine koleno. Aneta si kľakla a zobrala vreckovku, ktorou pretrela jemne Ritinu ranu. Chlapec už bol preč. Aneta sa obzrela ale už ho nebolo. Vreckovku dala na bok. "Možno by som aj ja mohla čarovať." povedala ukázala na ranu a tu sa niekde zobral list na Ritinom kolene. Keď Aneta dala list preč, rana tam proste nebola. "Aj ja mám moc." povedala Aneta. "Aj ja chcem mať moc. Vyskúšam niečo aj ja." povedala Rita. Rita si odtrhla jeden vlas a ukázala naň. Začal svietiť. Potom ukázala na list a na ňom bol svietiaci malý text. "Jane - moc - zima, Rita - moc - leto, Aneta - moc - jar" To bolo na liste. A sedelo to. Jane spoza rohu ulice vykukovala a všetko videla zlepšeným zrakom.

—————

Späť